Skocz do zawartości

Generowanie nazwy sprita!


Tuzin12

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wygląda następująco: Obiekt może mieć X różnych spritów które uwzględnia zmienna global._color. Z racji, że nie mam ochoty by rozpatrywać każdą możliwość po kolei, chcę stworzyć coś co by generowało nazwę sprita.

Powiedzmy sobie tak: global._color=3. Chce, żeby zwróciło nazwę spr_tralala3srututu.

GML
draw_sprite(real("spr_tralala"+string(global._color)+"srututu"),blablabla...) //Próbowałem tego</span></span>

Jakieś pomysły?

 

PS. NIE BIĆ MNIE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...