Tuzin12 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Sprawa wygląda następująco: Obiekt może mieć X różnych spritów które uwzględnia zmienna global._color. Z racji, że nie mam ochoty by rozpatrywać każdą możliwość po kolei, chcę stworzyć coś co by generowało nazwę sprita. Powiedzmy sobie tak: global._color=3. Chce, żeby zwróciło nazwę spr_tralala3srututu. GML draw_sprite(real("spr_tralala"+string(global._color)+"srututu"),blablabla...) //Próbowałem tego</span></span> Jakieś pomysły? PS. NIE BIĆ MNIE! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 GML (srcgetsprite) // src_getsprite( index ) switch( argument0 ) { case 0: return spr_tralala0sru; break; case 1: return spr_tralala1srutu; break; case 2: return spr_tralala2stutu; break; case 3: return spr_tralala3srututu; break; default: return sprPlaceholder; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Z racji, że nie mam ochoty by rozpatrywać każdą możliwość po kolei Miałem na myśli, że jak będzie 1000 opcji to nie chce mieć kilometrowego bloku tekstu w game makerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Spróbuj z: GML (srcgetsprite) // src_getsprite( index ) return execute_string( "return spr_tralala"+string(argument0)+"srututu;" ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się