m97 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Witam mam następujący problem. Chciałbym aby gdy aktywuje dynamit to jeśli obok też jest dynamit ten też się aktywował. Oto kod: GML alarm[2] = 150 if(position_meeting(x-32, y, dynamit)){ //Co tu wpisać? } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 To samo co w kodzie aktywacji 1 dynamitu? Ludzie, myślcie trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 if(position_meeting(x-32, y, dynamit)){ abc=instance_point(x-32,y,dynamit) abc.aktywowany=true } i tak we wszystkie strony. Możesz spróbwać if(position_meeting(x-32, y, dynamit)){ other.aktywowany=true } ale nie wiem czy zadziala :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Obiekt dynamit. Kolizja z bohaterem: GML alarm[ 0 ] = 3 * room_speed; Kolizja z dynamitem: GML if ( alarm[ 0 ] != -1 && other.alarm[ 0 ] == -1 ) other.alarm[ 0 ] = 3 * room_speed; Alarm 0: GML ( wybuch... ) instance_destroy(); Ot, wielka filozofia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Teraz wpadłem na dobry pomysł, zrób to rekurencją. Czyli: 1.Tworzysz funkcję:dynamit_aktywacja 2.Piszesz w niej: GML alarm[2] = 150 if(position_meeting(x-32, y, dynamit)){ dynamit_aktywacja() } I w Evencie, z którego kod dałeś w pierwszym poście dajesz: GML dynamit_aktywacja() Teraz, gdy aktywujesz dynamit, aktywuje on następny, a ten następny, aż skończą się pobliskie dynamity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Twój kod nie zadziała. Sam sprawdź. W dodatku odświeżyłeś rozwiązany temat ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Wiem, że nie zadziała. Chodziło mi tylko o sposób. Nie wiem jak wygląda reszta kodu. Nie robił bym tego tak jak tu jeśli bym pisał grę, tylko użył kolizji z kołem, ale nie chciałem mu za bardzo mieszać w kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się