ozone15 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Tytuł: INERTIA?Gatunek: silnik TDS Opis: INERTIA jest silnikiem bardzo zaawansowanym technicznie. Praca nad nim zajęła mojemu zespołowi prawie 11 miesięcy. Obecnie jest on ostatnią wersją roboczą. Teraz dodajemy wszystkie moduły i synchronizujemy je w całość. Oto moduły silnika:SONAR - moduł dźwiękowy(gotowy) TANIT - moduł graficzny(gotowy) BAAL - moduł odpowiedzialny za fizykę(w fazie testów) MARDUK - moduł sztucznej inteligencji(obecnie w fazie wdrażania i poprawek) BALDUR - moduł wykrywania kolizji(w fazie testów) A oto skrócone możliwości silnika:wyliczanie zasięgu kuli wyliczanie siły pocisku wyliczanie głośności wystrzału zmienny zasięg i celność broni dźwięk 3D duża liczba efektów wizualnych obliczanie rozrzutu kul ciężar broni opadanie kuli zaawansowane AI DOWNLOADKLIK UWAGA!!! Ta wersja jest okrojona, między innymi posiada podstawowy moduł MARDUK(tryb obserwatora) Sterowanie: WASD - ruch 1 - single fire 2 - burst 3 - full auto Kółko myszy - zmiana broni R - przeładuj Autorzy:Programowanie: HEXAGON SOFTWAREFabuła: --Grafika: Internet/jakieś przykłady/generowaneMuzyka: jest tam jeden z utworów stworzonych na cele naszej gry przez Marcin Śrama Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Jak zwykle, ile w tym czymś jest twojej / waszej pracy? http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=138220 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 ozone po raz kolejny udaje poważną firmę, jak zobaczyłem screeny to omal nie wybuchłem śmiechem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 To logo http://www.grasz.org/media//ikonki_newsow/..._nie_ikonka.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Ładne nazwy modułów. A, i to "tm" w nazwie całkiem zabawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 smierdzi ubogim xenonem : D i to serio nieprawnie nadane, nie masz nigdzie zarejestrowanej nazwy jako marki produktu, zmien to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozone15 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Jak zwykle, ile w tym czymś jest twojej / waszej pracy?[/url] Ponad 4000 linii kodu, wiele godzin pracy, wiele nerwów itp ozone po raz kolejny udaje poważną firmę, jak zobaczyłem screeny to omal nie wybuchłem śmiechem Ciekawe jak wg. Ciebie powinien wyglądać silnik? Pisałem wyraźnie, że NIE JEST TO GRA a SILNIK. Wiemy co to wypełnienie? EDIT1: i nie firmę a studio To logo http://www.grasz.org/media//ikonki_newsow/..._nie_ikonka.jpg hę? raczej nie ma z tym nic wspólnego nic nie przedstawi inertia(ang. bezwładność) lepiej niż wisielec - wisi, nie rusza się i nic nie może zrobić smierdzi ubogim xenonem : D uwierz mi - nie śmierdzi to TM serio nieprawnie nadane, nie masz nigdzie zarejestrowanej nazwy jako marki produktu, zmien to. Z WIKI: Use of this symbol does not mean that the trademark has been registered as registered trademarks are indicated using the Registered trademark symbol ?. Anyone can use the TM symbol. Trademark symbol - Wiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Ozone, przejrzyj parę stron na GMC i zobacz, ile gier ma tu dopisek "tm" (nawet tych, które jak najbardziej na niego zasługują). Morro miał słuszność co do tego silnika, poza tym, jak mam niby wykorzystać silnik w EXE? Zdekompilować go? Nie będę się bawił w Bedzioma tylko po to, że wykorzystać coś, co mogę sam zrobić w pół godziny z lepszym efektem. btw. Ta wersja jest okrojona, między innymi posiada podstawowy moduł MARDUK(tryb obserwatora) A gdzie jest wersja nieokrojona? Pewnie zamierzasz ją sprzedawać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 A gdzie jest wersja nieokrojona? Pewnie zamierzasz ją sprzedawać chyba na bazarze jako gartisy do jablek. @ozone: Nie rob z siebie idioty i przestan blaznowac ta "powaga", juz chyba 3 raz wyrzucasz "powazna" produkcje, by potem klucic sie o znaki handlowe, prawa autorskie i inne bzdety. Nie mozesz jak porzadku czlowiek dac inertia - przyklad shooter'a Praca nad nim zajęła mojemu zespołowi prawie 11 miesięcy chyba po 10 minut tygodniowo I jeszcze jedno: skad wziales te nazwy modulow? Jak je przeczytalem padlem ze smiechu... e: GML wyliczanie zasięgu kuli var zasieg,a; zasieg=random(100); a=instance_create(x,y,pocisk); pocisk.alarm[0]=zasieg //alarm[0] instance_destroy(); wyliczanie siły pocisku GML //kolizja z przeciwnikiem life=random(100); wyliczanie głośności wystrzału - nie wiem na czym ma to polegac. Chyba na tym jak daleko jest strzelajacy tak silny bedzie wystrzal GML sound_volume(wystrzal,100-distance_to_obiekt(kamera.x,kamera.y); zmienny zasięg i celność broni pierwszy punkt+ GML ... a=instance_create(x,y,pocisk); a.direction=direction+10-random(20); obliczanie rozrzutu kul - to jest skladowa powyzszego punktu ciężar broni- ciekawe po co to komu? opadanie kuli - pierwszy punkt zaawansowane AI - AI wcale nie jest zaawansowane jak przeciwnicy jedyne co robia to strzelaja do ciebi stajac.... E2: jednak przerklamowalem to... AI nawet nie strzela... e3: aaaaa! czyli tryb obserwatora("Ta wersja jest okrojona, między innymi posiada podstawowy moduł MARDUK(tryb obserwatora)") to wlasnie stanie i gapienie sie w lufe obiektu ohero? e4: cicho! ozone cos pisze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Dobra odpaliłem i się pytam gdzie te AI bo o super sztucznej inteligencji wogule nie wspomnę, wrogowie stoją i się gapią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozone15 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 tylko że to nie jest silnik do użytku ogólnego po prostu chciałem Wam go pokazać i sprawdzić co na jego temat powiecie i to Wy się o wszystko kłócicie, ze wszystkim macie problemy - jak stare baby, naprawdę! @TheMarQ - a czy Ty myślisz, że obmyślenie wszystkiego, napisanie skryptów obliczających każdą pierdołę to robi się w tydzień? Wersja nieokrojona jest na moim dysku, a gdzie mogła by być. Po prostu, pomyślałem żeby nie upubliczniać wszystkich technologii, w każdym razie nie teraz. A nazwy modułów to większości nazwy bogów: nordyckich, fenickich, babilońskich itp EDIT: I prosił bym o opinie nt. silnika, płynności, stabilności itp. rzeczy, o których zapomnieliście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Śrama? ten co zginął w rzekomym wypadku? Ciekawe :> a silnik no coz wyglada faktycznie jakby taki mniejszy xenon, czekam na rozwoj wydarzen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 @TheMarQ - a czy Ty myślisz, że obmyślenie wszystkiego, napisanie skryptów obliczających każdą pierdołę to robi się w tydzień? przed chwila napisalem ci polowe twojego silnika.... Tyle co ty zrobiles jest praca na pare dni i to leniwej pracy. E: I prosił bym o opinie nt. silnika, płynności, stabilności itp. rzeczy, o których zapomnieliście gra stabilna i funkcjonalna jak wirtualna klawiatura windowsa - stabilna - oczywiscie - szybka - jak piorun - przydatna - tylko jak ci sie naprawde nie chce (gra na 5 min dla rozluznienia, klwaitura jak nawet po fizyczna siegnac nie chcesz i siedzisz gdzie z sama myszka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 @TheMarQ - a czy Ty myślisz, że obmyślenie wszystkiego, napisanie skryptów obliczających każdą pierdołę to robi się w tydzień? Przecierz on napisał pół twojego silnika w 5 min hahaha @up pan mnie troche uprzedził :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 6 Lipca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Jeśli na to coś zmarnowaliście 11 miesięcy to gratuluję. Gdzie to AI? Gdzie te głośności wystrzału wyliczane? Czemu postać nie ślizga się po ścianach (nie starczyło czasu)? Nawet jak sami to zrobiliście to i tak do dupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 I jeszcze jedno: wy? my? oni? toz to jednoosobowe studio, a jak ozone mysli ze jest inaczej to powinien sie udac do takiego smiesznego pokoiku bez klamek i materacami zamiast scian, moze przestanie widziec mapety piszace jego "silnik" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozone15 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 po co ciężar broni? a np. po to żeby obliczyć rozrzut, szybkość chodzenia a co do Waszych pytań dot. AI - pisałem że jest to wersja podstawowa głośność wystrzału - odległość w jakiej wrogowie słyszą strzały z uwzględnieniem przeszkód, ich wysokości, rodzaju pocisku, odległości do celu, toru lotu itp. EDIT nie jest jednoosobowe EDIT2 jakim wypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlanW Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Nie krytykujcie tego - przecież on ma jeszcze ukryte technologie na swoim komputerze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 btw 4k linijek? Przepisujemy Puzzle Masters chyba miesiac i tam linijek troche wiecej PS C:\Users\prog\Documents\My Dropbox\Puzzle Masters> (dir -include *.h,*.cpp -recurse | select-string .).Count 11799 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 z uwzględnieniem przeszkód, ich wysokości, wysokosc przeszkod w 2d? a poza tym - wystarczy dodac do siebie odpowiednie wartosci zapisane w danych obiektach(przeszkody na torze miedzy postacia o wrogiem, pociskiem) i odjac to od odleglosci. Ot i mi filozofia.... EDIT nie jest jednoosobowe Czy twoi kompani wygladaja tak?: http://2.bp.blogspot.com/_-OCclvYMX_k/TMXd...ca+sezamowa.jpg Jesli odpowiedz brzmi tak prosze podejsc do okienka i oddac wszytskie ostre przedmioty i wypelnic formularz, ktory zostanie panu dany przy okienku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozone15 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 tylko że to nie jest gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 6 Lipca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 EDIT2 jakim wypadku? dnia 4 V 2011 zginął on w wypadku samochodowym w Edynburgu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 "an hexagon software technology" z tego co pamietam, to przed spolgloskami dajemy "a", nie "an"(w slowie hexagon h nie jest nieme), LECZ w tym przypadku powinno i tak byc raczej the ze wzgledu na nazwe wlasna e: a sama nazwa "szesciakatne technologie programistyczne" jest ponizej krytyki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Srama to niezly oszust, podrzuca nie swoje utwory, klamie, nic nie umie, a na koncu udaje smierc hyhy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Po prostu, pomyślałem żeby nie upubliczniać wszystkich technologii, w każdym razie nie teraz. pomyślałem żeby nie upubliczniać wszystkich technologii nie upubliczniać wszystkich technologii technologii Wyśmiałem cię okrutnie prosto w monitor. Ozone, zrozum wreszcie, że nie jesteś profesjonalnym twórcą, tak samo jak twoje (zapewne wyimaginowane) studio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 wyliczanie siły pocisku o co z tym chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 wyliczanie siły pocisku o co z tym chodzi? chyba chce prawami fizyki obliczać ilość jouli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Po co? EDIT: Widzę że nawet twórca tej bezużytecznej rzeczy nie może na to odpowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozone15 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 "an hexagon software technology" z tego co pamietam, to przed spolgloskami dajemy "a", nie "an"(w slowie hexagon h nie jest nieme), LECZ w tym przypadku powinno i tak byc raczej the ze wzgledu na nazwe wlasna e: a sama nazwa "szesciakatne technologie programistyczne" jest ponizej krytyki.. nazw własnych się nie tłumaczy a z tym AN to też zauważyłem, trzeba poprawić z tym wypadkiem to ciekawe bo pod koniec maja jeszcze z nim gadałem... @ANtY gdzie jest tak napisane bo jakoś wyszukać się tego nie mogę EDIT: siła pocisku jest potrzebna do wielu innych obliczeń EDIT2 obliczania na przykład zasięgu, obrażeń, siły uderzeniowej i innych rzeczy wymaganych w module fizyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 siła pocisku jest potrzebna do wielu innych obliczeń Tzn? EDIT: Skoro masz własny silnik fizyczny to dlaczego używasz Extremephysics? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi