MXQ Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 czy jest jakiś kod aby zabarwiał na biało jakiś sprit a potem z powrotem żeby sprit stawał się normalny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Da się. Ale najwydajniej jest zrobić jego białą wersję w GMowym edytorze grafiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 no ale mi właśnie chodzi żeby było za pomocą kodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Moim zdaniem bez ingerencji w sprite sie nie da. Potrzebny ci tylko 1 image z całkowitą białością swego ludka. Potem w draw dodajesz linie: GML draw_set_alpha(jasnosc); draw_sprite(sprite_index, image tego obrazka, x, y); draw_set_alpha(1); Gorzej, jak koleś ma mieć białą animację... wtedy zrobiłbym to przez dodatkowy sprite, który będzie dokładnie taki sam, jak oryginał, tylko biały. Możesz też pokombinować z draw_set_blend_mode(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 no właśnie robiłem na spricie, ale to mi przeszkadza(już nie będę mówił czemu) trudno znajde już sam jakieś rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się