Mistrz251111 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Wiem że takie tematy już były ale ale jak robi sie healt bara od samego poczatku. Gdzie i jak wpisac kod co musze ustawicz czy cos. Sorry za ten temat ale jestem totalnym laikiem w tych sprawach. Czytałem już kilka wypowiedzi o healt barach nawet FQA ale nic nie rozumiem z tego :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bidziu890 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Przejrzyj przykłady :P https://gmclan.org/index.php?pliki=4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Ustaw sobie globalne życie w kodzie w roomie, wpisz tam np: GML global.hp=100 Potem zrób sobie obiekt ,, Con " i w draw wpisz: GML xx = view_xview; yy = view_yview; draw_healthbar(xx,yy,xx+100,yy+15,global.hp,c_black,c_red,c_green,1,1,0) A w create w obiekcie bohater czy hero ( jak tam masz ) i wpisz GML global.hp=100 Jeśli Ci się nie udało to napisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrz251111 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udało się i wielkie dzięki za to. A wiesz jak zrobic by ten healtbar podążał za potworkiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Create potworka: hp = 100 Draw potworka: draw_healthbar(x,y,x+100,y+15,hp,c_black,c_red,c_green,1,1,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrz251111 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 teraz zamiast potworak mam healt bar :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...