raperr Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Mam obiekt gracz który ma kolidować z domkami. biedzie ich wiele wiec domkom nadaję parrent pDOMKI i to z nim ustawiam kolizje w graczu. Domek ma nadanego spriteya. przy włączeniu gry ustawiam direction na 111 a gracz koliduje z budynkami jakby miały direction 0. jak obkręcić spriteya tak by kolidował z obiektami w zależności od direction?? oto przykład http://www.speedyshare.com/files/28701510/...e_direction.gmk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 o to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Precise Collision Checking? Ustawiona maska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 maska chyba automatycznie się ustawia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raperr Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Nie mam żadnej maski, ni nic. Wszystko jest tak jak w przykładzie. mógłby ktoś to zrobić? Męczę się już z tym trochę i już mnie to dobija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 możesz dać exe? <edytuje> nie widziałem że był:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 domek nie ma zaznaczone solid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raperr Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 daje plik gm7 dla tych nie mających gm8 http://www.speedyshare.com/files/28702230/wtf.gmk edit: czy domek ma solid czy nie to i tak olać bo parrent ma solid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raperr Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 "pytanie nadal aktualne, proszę o pomoc" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 image_angle=dir :) W create To, że rysujesz sprite pod kątem to jedno, ale musisz obrócić też obiiekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 GML image_angle = dir dodaj up@ o:) E: A czym się różni image_angle od direction? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 image_angle obrót obrazka, direction - obrót obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Np jak dasz speed=5 direction=180 to poleci w lewo, ale obrazek będzie "naturalny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się