Dawka83 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Cześć! Mam sobie surfacesa z konturami jakiejś figury. Jak zrobić aby wypełnić jakimś kolorem wnętrze tych kontur? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Nie da się. Nie istnieje taka funkcja w GameMakerze, skrypt zamalowania w GML-u jest, lekko mówiąc, niewydajny, a o ile mi wiadomo, nie ma chyba DLL-a do zamalowywania konturów (choć tu mogę się mylić). Jeśli masz figurę geometryczną, to możesz użyć primitivów z wierzchołkami w punktach wierzchołków tej figury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 O prymitywy będą ok! Edit: Da się jakoś zaokrąglić rogi prymitywów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Przy okrągłych rogach próbuj z elipsami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Na trójkątach: Powodzenia z obliczeniami. ;) A co do wypełniania. Cóż. Najłatwiej metodą prostokątów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się