Skocz do zawartości

Usuwanie w surfaces


Rekomendowane odpowiedzi

GML
draw_set_blend_mode_ext(bm_zero, bm_inv_src_color);

//malujesz kwadracik

draw_set_blend_mode(bm_normal);

 

Kwacracik ma wyglądać jako zwykły czarny nieprzezroczysty sprite, i powinno Ci to wyczyścić obszar na którym narysowałeś ten kwadracik. A jak nie zadziała to spróbuj z całkowicie przezroczystym obrazem, bo nie jestem do końca pewien czy w tej sytuacji nieprzezroczysty = wyczyszczony surf a przezroczysty = surf pozostawiony bez zmian czy na odwrót : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...