Michmis Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Przy moim obecnym projekcie jestem na etapie umieszczania różnych informacji w HUD. Spać mi nie daje sprawa tego, że różne komputery mają ustawione różną rozdzielczość ekranu, a ja w grze ustawiłem domyślnie moją... Co z tym teraz zrobić? Gra jest fullscreen (topdown shooter) i nie jestem pewien, czy wybór różnych rozdzielczości byłby ok, bo np. przy mniejszym viewporcie mniej widać na mapie... macie jakieś pomysły jak to rozwiązać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Jak View in room i Post on screen nasz tak samo ustawione to będzie ci ten sam obszar rysować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michmis Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 No dobrze, ale jak ustawie port on screen inaczej to wszystkie grafiki będą odpowiednio inaczej skalowane tzn. po przesklowaniu będą wyglądać gorzej, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Game maker przy skalowaniu nie używa żadnych filtrów prze co będzie gorzej wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 a opcji to nie laska dac? zadna gra nie oferuje automatycznego dobierania rozdzielczosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michmis Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 a opcji to nie laska dac? zadna gra nie oferuje automatycznego dobierania rozdzielczosci Oczywiście, że można, tylko jak już pisałem, chodzi o to, że możnaby to uznać za 'niesprawiedliwe' kiedy przy większej rozdzielczości więcej miałoby być widoczne na ekranie (bardzo nie chciałbym skalować grafik ani zmieniać port on screen... EDIT: Na razie pod uwagę biorą opcje opcji zmiany rozdzielczości jakkolwiek niesprawiedliwe dla gracza miałoby to być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się