ALT Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Jak zrobić takie odczytywanie grafiki jak w Minecraft? Tzn.Textury nie w kilku plikach tylko w jednym. Chodzi o takie cuś : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Nie wiem czy tak sie rysowalo surface ale: GML obraz_tilesow=sprite_add("tilesy.png",0,0,0,0,0,0); tiles=surface_create(/*szerokosc obrazu tilesow*/,/*wysokosc*/); draw_sprite(obraz_tilesow,0,0,0); for(j=0;j</*ilosc tilesow w pionie*/;j+=1){ for(i=0;i</*ilosc tilesow w poziomie*/;i+=1){ tile=sprite_create_from_surface(tiles,i*32,j*32,32,32,1,0,0,0,16,16); }} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Wczytuj teksturę jako 'background' i używaj 'tile_add'. Po więcej zajrzyj do helpa GMa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się