dyzmek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 witam otoz mam problem chce by wrog ladnie omiijal sciany i szedl do mnie uzylem tego klocka by wrog szedl do mnie ale on na scianach sie zawiesza i zaczyna dziwnie obkrecac ten klocek to step towards point,prosze o pomoc worg ma isc do mnie omijajac wszystkie przeszkody dziekuje za pomoc :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 ... Mój projekt padł właśnie w tym miejscu :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 sprawdzaj przez colision_line czy nie ma przeszkody i omijaj ja w razie potrzeby, prawdopodobnie z racji swej dyzmkowosci nie uda ci sie to, wiec w edicie wrzuce przyklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Chyba wstawię to sobie w sygnaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 @up: jesli sam to zrobiles pisz do administracji zeby zrobic z tego przyklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 TO juz jest przyklad :D Mruuuczku, jesli stoje na kwaredzi rooma np 100,0 to nie wyszukuje sciezki, ale to szczegol przyklad fajny, prosty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 @TheMarcQ: tak sądzisz? Ale to jest brzydkie, zresztą to jest za proste na przykład. @up: wiem, ale to wina siatki, po której wrogowie się poruszają. Mruuuczek lol :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Muuczek, lol zawsze Twój nick źle czytałem :D Za prosty, ale większość (w tym ja) początkujących właśnie się wykłada na tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 a dlaczego jak zorbilem jak trzeba na tmy przykladzi ei w moiej grze wroga tak jakby laguje jak do mnie idzie jak by mial lagi go przecina cofa itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 bo nie może znaleźć drogi do Ciebie, może nie dałeś przeszkody w mp_grid_instances? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 dalem tam swoje wspolrzedne w tym przypadku obj_mor wszystko zorbilem jak w przykladzie :-(mp_grid_add_instances(lol,obj_mor,false) to to ze sciany beda przeszkodami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 mor ^^ analfabeta :D Może potwór jest za duży i nie zmieści się w drzwiach, albo nie może przejść gdzieś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Pewnie współrzędne muru nie są wielokrotnością rozmiarów komórki siatki. mp_grid_add_instances wypełnia komórki, jeżeli przeszkody tylko stykają się z komórkami siatki, a w szczególności wypełniają je. Jeśli komórka ma wymiary {32,32}, murek też ma rozmiary 32*32, ale stoi na pozycji np. {36,36}, to wypełni komórki: {32,32}, {32,64}, {64,32}, {64,64}. Dlatego w ciasnych przejściach wrogowie mogą się zacinać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Muuuczku, a jak ustawić siatkę na 16x16 bo jestem ulomny i nie umiem :D Tam jest to chyba zle skomentowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Wielkość komórek to dwa ostatnie argumenty funkcji mp_grid_create. W ogóle, to chyba coś skopałem ten przykład, bo tworzy tyle siatek, ilu wrogów na mapie :o Teraz jest dobry przykład, pod tym samym linkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się