dyzmek Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 witam chcial bym zorbic pozadnie wygladajce mgle taka jak w silent hillach ze pare pixelow dalej juz nic nie widac a z reszta kazdy wie o co mi chodzi wiem ze sa przyklady ale mgla w tych przykladahc nie podoba mi sie bo jest paintowa i taka a ja chce taka gesta realnie wygladajaca mgle :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Użyj surface'ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 jak na ciebie byloby to trudne, ale znajdz przyklad niewidzialnosci, wyciagnij z niego kod podczas znikania(wtedy robia sie takie fale) i zmien kolor tego znikania na szary, powinno chyba dzialac, ja ci tego nie zrobie bo juz sam jestem zajety, pokombinuj moze wykombinujesz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Coś takiego mi wyszło: https://gmclan.org/up6767_12_mgla.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Coś takiego mi wyszło: https://gmclan.org/up6767_12_mgla.html zrob wygladzenie tego kola wzgledem mgly dla lepszego efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Coś takiego mi wyszło: https://gmclan.org/up6767_12_mgla.html wygladzenie, mgla idzie wolnije od gostka, za nim rysuje sie taki ciemniejszy obszar(droga po ktorej szedl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Mogl by tez uzyc sprita (najlepiej siwego dla mgly), dobrze by wyglondalo gdyby mial jakas annimacjie. I po prostu zmienic zebys widzial swojego gracza przez mgle (obraz z pod mgly przeswituje...) a nastepnie zmienic "wysokosc" obiektu... (w dodatku szybciej by ciabalo gdyby mgla byla rozmiaru view'a i po prostu by za ty view podarzala...) Dosyc latwe do zrobienia, moze pokrecilem cos, nie jestem pewny. Jesly chcial bys tego uzyc ale nie wiesz jak to napisz i dam Ci example. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 juz mam super mgle nie trzeba pomocy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się