karolo320 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Siema, mam problem :D Otóż w mojej grze mam mobki, które to czasem (z powody amatorskiego AI) walą w ściany i się na nich zatrzymują. Jak zrobić, żeby zamiast sie zatrzymywały "ślizgały" się po niej? Proszę o pomoc bo myślę nad tym już sporooo czasu ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Chodzi Ci że się odbiją i idą w drugą stronę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 nie, chodzi mi o "poślizg na ścianie" idzie pod skosem i przy kolizji idzie tak jak ściana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Gra top-down? Użyć pathy, lub motion planningu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Ja bym powiedział, że chodzi mu o coś innego. Żeby wróg ślizgał się po ścianie, tzn po kolizji szedł równolegle ze ścianą z odpowiednio zmienioną prędkością. Napisałem to w GM (wersja 8): O tutaj. Sprawdź, czy o to chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się