karolo320 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Witam. Mam sobie mobka, ktory to tworzy pocisk. Pocisk ma taki kod: [EVENT CREATE] direction=point_direction(x,y,player.x,player.y) speed=5 [EVENT STEP] vspeed+=0.1 image_angle=direction I mam pytanie: jak zrobić, by direction było takie, żeby mobek trafił playera z grawitacją. (chyba wiecie oco chodzi xd nie umiem zadawac pytan) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 http://www.gmclan.org/up2734_12_Obliczanie_trajektorii.html To nie takie proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 I jeszcze jedno: czy ten przykład obejmuje gravitacje pozioma (wiatr itp), a jesli nie to jak to zrobic? Po oblukaniu tego przykłądu wiem, że proszę o wiele, dlatego z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się