Dawka83 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Witam! Mam kamerę 3D top down jednak ona się obraca. Na moje nieszczęście wraz z kamerą nie obracają się tylko obiekty lecz cały ekran gry. To też myszka przestaje działać. I teraz mam pytanie: Jak zrobić obiekt który by naśladował tą myszka i prawidłowo się ustawiał gdy np kamera jest odwrócona o 20? Ps: Odwracam kamerę przez polecenie d3d_set_projection_perspective Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Zapoznaj się z terminem unproject, tzn. rzutować wektor na płaszczyznę zwaną ekranem, lub ray tracing dla kursora myszki ( tzw. Picking ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 :o W sumie myślałem żeby to zrobić po obwodzie koła jednak ty mi tu wyjechałeś z takimi pojęciami że chyba to zajmie trochę więcej czasu i myślenia :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się