MXQ Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Chociaż nie mam jak pracować w GM-ie to i tak zadam pytanie na temat 3d. Jestem na razie zielony w 3d, więc poproszę o chyba prosty kod, który przechyli obazek: w ten sposób: E: oraz tak: czyli ogółem przechylenie 3d w górę, dół, lewo i prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 O ile się nie mylę: GML d3d_transform_add_rotation_x(ilość stopni) d3d_transform_add_rotation_y(ilość stopni) d3d_transform_add_rotation_z(ilość stopni) Ustaw sobie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Dokładniej: GML d3d_transform_set_rotation_x( deg ); d3d_transform_add_rotation_y( deg ); d3d_transform_add_rotation_z( deg ); // Rysuj w 3D np d3d_draw_floor( -10, -10, 0, 10, 10, 0, ... ); d3d_transform_set_identity(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Dokładniej: GML d3d_transform_set_rotation_x( deg ); d3d_transform_add_rotation_y( deg ); d3d_transform_add_rotation_z( deg ); // Rysuj w 3D np d3d_draw_floor( -10, -10, 0, 10, 10, 0, ... ); d3d_transform_set_identity(); Zapomniałeś o "d3d_transform_add_translation(x,y,z)" bez tego ani rusz w 3D :P GML d3d_transform_set_rotation_x( deg ); d3d_transform_add_rotation_y( deg ); d3d_transform_add_rotation_z( deg ); d3d_transform_add_translation(x,y,z) // Rysuj w 3D np d3d_draw_floor( -10, -10, 0, 10, 10, 0, ... ); d3d_transform_set_identity(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...