Gibki Kaktus Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Zadałem już te pytanie w moim poprzednim temacie (Kilka pytań) lecz była tylko jedna odpowiedź(i się nie sprawdziła) mam taki kod: GML draw_set_color(c_red); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,view_xview[0]+100,view_yview[0]+20,1); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,view_xview[0]+max(1,(hero.hp/hero.maxhp)*100),view_yview[0]+20,0); I jak zrobić ,że gdy najedzie się na pasek to pojawi się ile ma hp?(napis) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Zdefiniowałeś już położenie paska życia. Trzeba to wykorzystać: GML //===DRAW(obiektu, który rysuje pasek życia)=== if(mouse_x>=(view_xview[0]+10) && mouse_x<= (view_xview[0]+100) && mouse_y>=(view_yview[0]+10) && mouse_y<=(view_yview[0]+20)) draw_text(mouse_x+10,mouse_y+10,"HP: "+string(hero.hp)+"/"+string(hero.maxhp)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 GML if mouse_x > view_xview+10 && mouse_x < view_xview+100 && mouse_y>view_yview+10 && mouse_y < view_yview+20 { draw_text(mouse_x+5,mouse_y+5,string(hero.hp)+"/"+string(hero.maxhp)) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Dzięki! Zamykam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi