Skocz do zawartości

Zablokowane Najechanie na pasek życia


Rekomendowane odpowiedzi

Zadałem już te pytanie w moim poprzednim temacie (Kilka pytań) lecz była tylko jedna odpowiedź(i się nie sprawdziła)

mam taki kod:

GML
draw_set_color(c_red);

draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,view_xview[0]+100,view_yview[0]+20,1);

draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,view_xview[0]+max(1,(hero.hp/hero.maxhp)*100),view_yview[0]+20,0);

 

I jak zrobić ,że gdy najedzie się na pasek to pojawi się ile ma hp?(napis)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdefiniowałeś już położenie paska życia. Trzeba to wykorzystać:

GML
//===DRAW(obiektu, który rysuje pasek życia)===

if(mouse_x>=(view_xview[0]+10) && mouse_x<= (view_xview[0]+100) && mouse_y>=(view_yview[0]+10) && mouse_y<=(view_yview[0]+20))

draw_text(mouse_x+10,mouse_y+10,"HP: "+string(hero.hp)+"/"+string(hero.maxhp))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...