Skocz do zawartości

obramowka


pacman

Rekomendowane odpowiedzi

Etam. Tu jest potrzebny bardzo łatwy w obsłudze kodzik :)

if point_distance(x,y,o_gracz.x,o_gracz.y) > 100 {
   visible = false;
}
else {
   visible = true;
}

Bez bajerowania z mgłą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy to nie zamuli jezeli cala plansza bedzie w takich obiektach? Moze 32x32 przejda, ale mniejsze?

 

Tak tylko pytam.

 

 

EDIT: Hm.. Ok, czyli nie jest zle. Pamietam jak kiedys wylozylem room obiektami 1x1 z takim warunkiem stad me obawy. ^^ Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie 1 warunku napewno nie zamuli, do tego jeśli jest to sprawdzanie odległości :P

 

Do tego zyskujemy kilka FPSów bo niektóre obiekty nie będą rysowane.

 

A jeśli miałeś na myśli surface. To też nie, tych obiektów musi być naprawdę dużo żeby zaczeło mulić :)

 

EDIT

Tylko pamiętaj, jeśli te obiekty wykonują jakieś dodatkowe akcje to może trochę przymulać. Ale to też zależy jakie akcje :P To takie skomplikowane xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Etam. Tu jest potrzebny bardzo łatwy w obsłudze kodzik :)
if point_distance(x,y,o_gracz.x,o_gracz.y) > 100 {
   visible = false;
}
else {
   visible = true;
}

Bez bajerowania z mgłą.

jak daje to w create to mi blad wyskakuje tez :boxed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...