pacman Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 co zrobic aby do okoła obiektu oo rozmiarach 32x32 było coś widać w obszerze 2 hratek czyli 64x64 a reszta kratek była niewidoczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Hmm. Sprawdzić odlegołość i jeśli jest za daleko ustawić widoczność obiektu na false. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Albo niech wykorzysta twój przykład z mglą + to co teraz napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacman Opublikowano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 a ktory to przykaled bo nie moge go znalesc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 http://www.gmclan.org/index.php?plik=80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacman Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 o co chodzi?co mam zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Etam. Tu jest potrzebny bardzo łatwy w obsłudze kodzik :) if point_distance(x,y,o_gracz.x,o_gracz.y) > 100 { visible = false; } else { visible = true; } Bez bajerowania z mgłą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Ale czy to nie zamuli jezeli cala plansza bedzie w takich obiektach? Moze 32x32 przejda, ale mniejsze? Tak tylko pytam. EDIT: Hm.. Ok, czyli nie jest zle. Pamietam jak kiedys wylozylem room obiektami 1x1 z takim warunkiem stad me obawy. ^^ Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Sprawdzenie 1 warunku napewno nie zamuli, do tego jeśli jest to sprawdzanie odległości :P Do tego zyskujemy kilka FPSów bo niektóre obiekty nie będą rysowane. A jeśli miałeś na myśli surface. To też nie, tych obiektów musi być naprawdę dużo żeby zaczeło mulić :) EDIT Tylko pamiętaj, jeśli te obiekty wykonują jakieś dodatkowe akcje to może trochę przymulać. Ale to też zależy jakie akcje :P To takie skomplikowane xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacman Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Etam. Tu jest potrzebny bardzo łatwy w obsłudze kodzik :)if point_distance(x,y,o_gracz.x,o_gracz.y) > 100 { visible = false; } else { visible = true; } Bez bajerowania z mgłą. jak daje to w create to mi blad wyskakuje tez :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 .... chłopie Ty myślisz?! Po pierwsze dajesz to do step obiektów które mogą być niewidoczne, po drugie to tylko przykład, Ty go masz zmodyfikować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacman Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 wiem, że to przykład i go przerobiłem ale dalej dupa z tego :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Hmm, niech pomyślę. Jak się nazywa twój obiekt gracza? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacman Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 object10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 To powinieneś dać: if point_distance(x,y,object10.x,object10.y) > 100 { visible = false; } else { visible = true; } I winno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacman Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 przeciez tak dałem wcześniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się