TO_mek Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam! Czy w GM jest jakaś predefiniowana stała przetrzymująca aktualną wartość kroku (step)? Chodzi mi o to, że dla room_speed=60 wykonuje się 60 klatek na 1 sekundę to czy istnieje jakaś stała która zlicza te kroki w danej sekundzie? Czy mam sobie po prostu zdefiniować zmienna "aktualny_step", nadać jej 0 i wstawić: GML aktualny_step:=(aktualny_step mod room_speed)+1; w step obiektu znajdującego się zawsze na roomie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 GML ilosc_klatek_w_sekundzie = fps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 GML aktualny_step:=(aktualny_ step mod room_speed) +1; To by ci liczyło w kółko od 0 do room_speed i a fps podaje średnią ilość klatek na sekundę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 GML aktualny_step:=(aktualny_ step mod room_speed) +1; To by ci liczyło w kółko od 0 do room_speed i a fps podaje średnią ilość klatek na sekundę. No ale mi konkretnie o to chodzi właśnie aby odczytywać aktualną klatkę czyli wartości od 0-59 :). Pytałem tylko czy sam sobie taki licznik mam zdefiniować czy istnieje jakaś zmienna predefiniowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Nie na sam musisz zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się