Skocz do zawartości

rts selection rectangle


Rekomendowane odpowiedzi

kodzik

if collision_rectangle(global.xx1,global.yy1,global.xx2,global.yy2,id,1,0)

then selected=true

 

mam takie cos, gdy unit dotknie prostokata, ktory zaznacza jednostki.

unit jest wtedy selected, ale gdy zaznaczam (cisne lpm i nie puszczam) prostokatem jednostke, a potem wracam do miejsca gdzie prostokat sie zaczal (czyli go zmniejszylem), to mimo ze jednostka jest poza prostokatem, jest ciagle zaznaczona

jak zrobic, zeby po wyjsciu z prostokata sie odznaczala? (selected=false)

 

probowalem cos takiego

if not collision_rectangle(global.xx1,global.yy1,global.xx2,global.yy2,id,1,0)

then selected=false

 

zadzialalo, ale gdy puszczalem LPM, prostokat znikal co za tym idzie od razu unity zostaly selected=false (odznaczone)

<_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kodzik

 

 

mam takie cos, gdy unit dotknie prostokata, ktory zaznacza jednostki.

unit jest wtedy selected, ale gdy zaznaczam (cisne lpm i nie puszczam) prostokatem jednostke, a potem wracam do miejsca gdzie prostokat sie zaczal (czyli go zmniejszylem), to mimo ze jednostka jest poza prostokatem, jest ciagle zaznaczona

jak zrobic, zeby po wyjsciu z prostokata sie odznaczala? (selected=false)

 

probowalem cos takiego

 

 

zadzialalo, ale gdy puszczalem LPM, prostokat znikal co za tym idzie od razu unity zostaly selected=false (odznaczone)

<_<

 

 

a gdzie masz wywolanie tego kodu w kliknieciu myszy? moze dac selected=false przed pierwszym kodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...