Elevator Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 kodzik if collision_rectangle(global.xx1,global.yy1,global.xx2,global.yy2,id,1,0) then selected=true mam takie cos, gdy unit dotknie prostokata, ktory zaznacza jednostki. unit jest wtedy selected, ale gdy zaznaczam (cisne lpm i nie puszczam) prostokatem jednostke, a potem wracam do miejsca gdzie prostokat sie zaczal (czyli go zmniejszylem), to mimo ze jednostka jest poza prostokatem, jest ciagle zaznaczona jak zrobic, zeby po wyjsciu z prostokata sie odznaczala? (selected=false) probowalem cos takiego if not collision_rectangle(global.xx1,global.yy1,global.xx2,global.yy2,id,1,0) then selected=false zadzialalo, ale gdy puszczalem LPM, prostokat znikal co za tym idzie od razu unity zostaly selected=false (odznaczone) <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Przy naciśnięciu muszki ustawić dla wszystkich unitów selected=false? mouse_button_pressed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Przy naciśnięciu muszki ustawić dla wszystkich unitów selected=false? mouse_button_pressed? i czemu to mialo sluzyc? :glare: nie o to mi chodzilo a chyba bardziej sie problemu sprecyzowac nie dalo <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 kodzik mam takie cos, gdy unit dotknie prostokata, ktory zaznacza jednostki. unit jest wtedy selected, ale gdy zaznaczam (cisne lpm i nie puszczam) prostokatem jednostke, a potem wracam do miejsca gdzie prostokat sie zaczal (czyli go zmniejszylem), to mimo ze jednostka jest poza prostokatem, jest ciagle zaznaczona jak zrobic, zeby po wyjsciu z prostokata sie odznaczala? (selected=false) probowalem cos takiego zadzialalo, ale gdy puszczalem LPM, prostokat znikal co za tym idzie od razu unity zostaly selected=false (odznaczone) <_< a gdzie masz wywolanie tego kodu w kliknieciu myszy? moze dac selected=false przed pierwszym kodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się