Skocz do zawartości

Motion Blur


neros

Rekomendowane odpowiedzi

Sposób jaki ja znam

 

renderując zrzut ekranu do sprita i nakładasz go pół przezroczystego na ekran po czym robisz by zanikał a zanim zniknie całkiem robisz kolejny zrzut i tak się zazębia w zależności jak płynny ma być blur tyle zrzutów robisz pomiędzy pierwszym ostatnim

 

pamiętaj tylko by żeby sprite który już nie widać skasować bo inaczej zapcha ci to pamięć ram i crash

można też się pobawić z wyłączeniem i włączaniem rysowania by szybciej to działało

 

sposób może nie jest najlepszy i najszybszy ale taki znam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bron boze do sprajta. Robi sie to na surfacesie. Poszukaj XeDisplay, jest tam motion blur, ale podlega poprawkom. Podpatrzysz tam zasade renderingu do surfacesa i uzywania tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest mozliwy rendering do surfacesa, natywnie to potrzeba pewnej sztuczki, podobnej jak zrobilem w anaglifie, a nienatywnie to uzyc surfacefixa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamietam, to wylaczenie auto drawingu i wywolanie obiektom drawa w aktywnym surfacesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...