neros Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam, mam poziom w grze ścigania się na motorach. Jak można zrobić jakiś ładny motion blur, albo coś w ten deseń, bo mi nie ładnie wygląda sama zblurowana grafika. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Sposób jaki ja znam renderując zrzut ekranu do sprita i nakładasz go pół przezroczystego na ekran po czym robisz by zanikał a zanim zniknie całkiem robisz kolejny zrzut i tak się zazębia w zależności jak płynny ma być blur tyle zrzutów robisz pomiędzy pierwszym ostatnim pamiętaj tylko by żeby sprite który już nie widać skasować bo inaczej zapcha ci to pamięć ram i crash można też się pobawić z wyłączeniem i włączaniem rysowania by szybciej to działało sposób może nie jest najlepszy i najszybszy ale taki znam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 bron boze do sprajta. Robi sie to na surfacesie. Poszukaj XeDisplay, jest tam motion blur, ale podlega poprawkom. Podpatrzysz tam zasade renderingu do surfacesa i uzywania tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 bron boze do sprajta. Robi sie to na surfacesie. Poszukaj XeDisplay, jest tam motion blur, ale podlega poprawkom. Podpatrzysz tam zasade renderingu do surfacesa i uzywania tego. Wiesz ja robię głównie w 3D to mi surface na nic się zdają, więc i do sprita ma swoje zastosowania :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 W samym gm w trybie 3d blur ciężko użył gotowego silnika np. Ultimate 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 W samym gm w trybie 3d blur ciężko użył gotowego silnika np. Ultimate 3d Zależy o jakim silników mówisz mam jeden który używasz na zasadzę jednej zmiennej on=false/true :P (nie mój ale ja go wydzieliłem i przystosowałem do użytku, za zgodą autora :3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 jest mozliwy rendering do surfacesa, natywnie to potrzeba pewnej sztuczki, podobnej jak zrobilem w anaglifie, a nienatywnie to uzyc surfacefixa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Tylko po co się bawić? Lepiej od razu użyć silnika, prościej, szybciej, efektywniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 jest mozliwy rendering do surfacesa, natywnie to potrzeba pewnej sztuczki, podobnej jak zrobilem w anaglifie, a nienatywnie to uzyc surfacefixa. screen_redraw? dobrze kombinuję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 z tego co pamietam, to wylaczenie auto drawingu i wywolanie obiektom drawa w aktywnym surfacesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się