TheMarcQ Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 1.Jak w c++ zamaskowac haslo podczas wpisywania? 2.Jak zrobic alarm jak w gm 3.co zrobic by aplikacja byla ukryta, w sensie ze nie ma jej na pasku zadan w windowsie ani na pulpicie 4.znowu porownanie do gm: zapisywanie stanu zmiennych w samym programie bez koniecznosci korzystania z plikow tekstowych(game_save() w gm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Przecież game_save() korzysta z oddzielnego pliku. Nie rozumiem o co Ci chodzi w 4 pytaniu. Co do alarmu to robisz sobie zmienną alarm której ustawiasz jakąś wartość i z każdym przebiegiem głównej pętli odejmujesz od tej wartości. Jak dojdzie do zera to coś robisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 3. flagami stylu przy tworzeniu okna sie zainteresuj. msdn zaprasza po szczegoly 4. msdn winapi resource update, jako haslo dla google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Platyna: Nie da rady, Konsolowy C++ nie ma żadnych ograniczeń co do fps. 1. Zależy z jakich bibliotek korzystasz. Nie wiem, czy na iostream się da, ale wiem na pewno że cstdio potrafi coś takiego. Pisałeś już w bibliotece we/wy dla C? 2. Potrzebne będzie biblioteka ctime, i zmienna clock_t alarm: int main() { clock_t alarm; alarm = clock() + 10 * CLOCKS_PER_SEC; // ustawiamy alarm na 10s // jakieś operacje w pętli programu if (alarm <= clock()) { printf("Wykonuje alarm\n"); // to samo przez strumienie: // cout << "Wykonuje alarm" << endl; } // ciąg dalszy operacji return 0; } Ten kod działa tylko, gdy program posiada pętlę główną (ale wtedy nie zatrzymuje pracy programu), jeśli nie masz czegoś takiego zmień if na while, a znak <= na > . Jeśli chcesz zrozumieć funkcje, odsyłam TUTAJ. 3. Nie wiem, jak w standardzie, ale na WinAPI można to zrobić. Miałeś z nim kiedyś styczność? Edit: o to mi chodziło, co napisał PsichiX. 4. Tutaj Platyna ma rację. Możesz jednak kombinować z zapisem bitowym, nie za pomocą tekstu, uzyskasz podobną do game_save() "nieczytelność" pliku :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Platyna: Nie da rady, Konsolowy C++ nie ma żadnych ograniczeń co do fps. Nie napisał nic o konsolowym, to raz. A po drugie ma. Jak mogłoby się nie dać zrobić ograniczenia na fpsy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 on chce edytowac zasoby programu. tak jak to sie robi z ikonami chociazby. napisalem, czego powinien szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Nie napisał nic o konsolowym, to raz. A po drugie ma. Jak mogłoby się nie dać zrobić ograniczenia na fpsy... Nie napisałem, że się nie da, tylko że domyślnie on czegoś takiego nie ma. Pętla w konsoli pracuje tak szybko, jak potrafi, nie jest przez nic kontrolowana (domyślnie). Trafienie z wartością twoim sposobem graniczy z cudem. Chyba, że inna funkcja będzie kontrolowała fps, wtedy ok (pod warunkiem, że jest, ale osobiście rzadko się z czymś takim spotykam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Powtórzę: nie napisał, że konsolowo. Jak pyta o alarmy to ja w domyśle rozumiem, że ma jakąś główną pętle i obsługę zdarzeń w niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Dobrze, wszystko juz rozwiazane z poprzednich zapytan, tylko jeszcze jedno: funkcja otwierajaca program wykonywalny .exe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 http://www.codeguru.com/Cpp/Cpp/cpp_mfc/article.php/c4015/ A jak rozwiązałeś chowanie w pasku taskbar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Wystarczy dać: SHOW_WINDOW(hwnd,SW_HIDE); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 SHOW_WINDOW (hwnd,SW_HIDE); to Chowa cały program a chodzi o sam pasek Ja używam WS_EX_NOACTIVATE ale to nie jest najlepsze rozwiązanie czemu po edycji utworzyło mi nowy post? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się