Skocz do zawartości

Super Fightin' Spirit na PC/PSP i inne


bWWd

Rekomendowane odpowiedzi

 Tytuł:Super Fightin' Spirit 

Gatunek:Bijatyka/chodzona bijatyka

 

 

 

Opis: Pare miesiecy temu skonczylem robic gre na silniku OpenBOR,to chodzona bijatyka jak Final Fight czy Cadillacs & Dinosaurs.

 

 

-12 Postaci:

Kento,Rhajang,Tong Lee,Yuri,Lorentz,Burke,Ken,Amon,Duke,Cheng Fu,Rebecca,Billy Lee(i Jimmy jak zmienisz kolor stroju przyciskajac gore,wiec 13 jesli liczyc Jimmy/Billy Lee)

-Story Mode

-VS Mode

-Combo Arena mode by pocwiczyc combosy i juggle

Robilem ja okolo miesiaca,mialem jakos tydzien przerwy ,mam nadzieje ze sie spodoba osobom ktore lubily takie gry kiedys w salonach gier.Dziala na PSP phat i na slim oczywiscie.Dziala tez na innych konsolach przenosnych ,lub stacjonarnych jak Wii ,prawdziwy aspect ratio to 16:9 ale do niektorych konsol zmienia sie na 4:3(sa to dwie troche zmodyfikowane wzgledem siebie wersje gry).

Gra wykorzystuje grafike ze starej amigowej gry,sporo przeciwnikow i aren zostalo tez troche zedytowanych przeze mnie ,w paczce jest plik tekstowy z dokladnymi kredytami z nazwiskami autorow ktorzy robili ta gre na Amige,czesc postaci jest tez z Gry Double Dragon wydanej przez SNK.

 

Gre umieszczam tutaj dlatego ze w sumie nie znam polskich forów na tematy tworzenia gier a tym bardziej bijatyk, OpenBOR to silnik do tworzenia takich wlasnie gier lecz mozna tez tworzyc inne dzieki skryptom.

 

W tym temacie na oficjalnym forum tego silnika mozna zobaczyc jak zaczynalem robic gre:

 

http://lavalit.com:8080/index.php/topic,4942.0.html

 

Robilem ja glownie pod PSP,na poczatku bylo chyba 6 postaci ale powoli dodawalem wiecej sprawdzajac czy pamiec na PSP na to pozwoli.

 

 

 

 

Download: http://www.megaupload.com/?d=KZPDFSDI

Rozmiar pliku:32 MB 

 

 

Autorzy:

Programowanie:
bWWd

Fabuła:
bWWd

Grafika:
Giacinto Platania/SNK

Muzyka:
Davide Busetta

Screeny:

 

 

0anim.gif

 

 

 

 

Filmiki z gry:

 

 

 

Na moim profilu YT jest wiecej filmikow z gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzieki, nie mialem ripów ,musialem z emulatora amigi klatka po klatce i czyscic kolory bo nie ma wylaczania layerów.Robie jeszcze jedną postać i troche poprawilem kolizje.Moze za pare dni wrzuce nowa wersje.

 

Tak ogolnie to ripowanie + ukladanie animacji i w sumie stworzenie postaci to zajmuje jeden dzien jak juz mam template ,wtedy szybciej idzie a w takich grach postacie sa dosc podobne do siebie.

Grafiki ripuje sie tylko raz wiec nie mysle o tym ze ciezko czy cos,drugi raz nie muse tego robic :) wiec mnie to jakos nie przeraza,jedyne co mnie martwi to czasami gdy kolory tla sa na postaci,wtedy trzeba czyscic recznie i w tym przypadku wlasnie tak bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...