LolikZabijaka Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Witam. Przydałaby mi się pomoc w sprawie obiektów otaczających room (ściany, drzewa, auta itp.) Obiekty te nie robią nic, prócz blokowania drogi przejścia. Da się je zdefiniować poprzez surfaces, aby nie spowalniały gry? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam. Przydałaby mi się pomoc w sprawie obiektów otaczających room (ściany, drzewa, auta itp.) Obiekty te nie robią nic, prócz blokowania drogi przejścia. Da się je zdefiniować poprzez surfaces, aby nie spowalniały gry? Pozdrawiam. No to jednak robią bo blokują czyli są kolizje. Jeśli te obiekty nie są animowane to ja bym je narysował na tle na stałe i utworzył nowy background a do kolizji użył niewidocznych obiektów o takich samych maskach. Tylko czy to będzie miało wpływ na prędkość? W sumie odpada Draw każdego z obiektów z osobna jak utworzysz z nich zwykły background. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 bez sensu to co mi poleczasz, bo pod większością drzew mozna przejsć, a jak dam bg, to co będzie po drzewach chodził ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 bez sensu to co mi poleczasz, bo pod większością drzew mozna przejsć, a jak dam bg, to co będzie po drzewach chodził ? Ok ale to niekoniecznie wynikało z pierwszego posta. Surfejsami bawiłem się mało ale jeśli można na nich wkleić sprajty transparentne (a przypuszczam, że tak) to stwórz jeden surface który będzie posiadał tylko te kawałki sprajtów które zasłaniać mają postacie (te pod którymi można przejść) i ustaw go w obiekcie rysującym "nad" postaciami a resztę wrzuć do tła albo do drugiego surface i rysuj go "pod" postaciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 deaktywuj/ustawiaj niewidoczne te, które są poza screenem. Skoro gracz ich nie widzi, to po co ma się wykonywać draw itd. ?? to może pomóc z wydajnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się