Skocz do zawartości

Gridowe chodzenie


MXQ

Rekomendowane odpowiedzi

Jest sobie tablica dwuwymiarowa:

GML
global.tablica[x,y]

i jak obiekt "idzie" do danego punkty to sprawdza tą tablicę, z polami:

GML
global.tablica[TargetX,TargetY]

i jak jest równe zero to nic się nie dzieje, a jak jest równe 1, to zatrzymuje się i obiera nowy cel.

Kiedy obiekt dochodzi do celu ustawia tablicę z polami:

GML
global.tablica[x,y]=1

I to by było chyba na tyle, bo nic innego do głowy mi nie przychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...