kt1117 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 To będzie ciężej, Trzeba by sprawdzać Targety innych obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 eh to będzie żmudna praca - ale sobie poradzę. Tylko chodzi o ten problem że jak idzie do targetu kilka kolesi to wtedy wchodzą na siebie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 spróbuj z mp_potential_step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 niby działa, ale zaczynają "tańczyć" wokół tego co tam dojdzie pierwszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 To zrób, że jak jakiś dojdzie to inne się zatrzymują, "myślą" gdzie iść i wtedy kontynuują wędrówkę do innego punktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 mam z tym problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Jak jakiś dochodzi do określonego miejsca zrób tablicę global.tablica[x][y], i ustaw ją na jeden, a jeśli jakiś obiekt też idzie do tego miejsca to sprawdza tą tablicę ze swoimi targetami i jeśli wyjdzie 1, to znajduje sobie nowy cel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 jakoś nie bardzo rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jest sobie tablica dwuwymiarowa: GML global.tablica[x,y] i jak obiekt "idzie" do danego punkty to sprawdza tą tablicę, z polami: GML global.tablica[TargetX,TargetY] i jak jest równe zero to nic się nie dzieje, a jak jest równe 1, to zatrzymuje się i obiera nowy cel. Kiedy obiekt dochodzi do celu ustawia tablicę z polami: GML global.tablica[x,y]=1 I to by było chyba na tyle, bo nic innego do głowy mi nie przychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Planowanie trasy jest w przykładach na stronie głównej. Wystarczy lekko przerobić. Autorstwa Mosta albo już Mondara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Ja jakoś nie mogę znaleźć Chodzi o "Znajdowanie drogi"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się