MB22 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 1. Jak zrobić, że jak global.hp<global.maxhp i jak global.mana<global.maxmana to co sekunde dodaje sie 1 zycie i 1 many? 2. Jak zrobić paski życia i many pośrodku których jest napisane np. 99/100hp? 3. Jak zrobić pasek doświadczenia, że jak zdobędziemy np. 10% całkowitego doświadczenia potrzebnego do nastepnego lvl to na fioletowo zapełni się 10% paska. I zeby na środku paska pisało np. 20/200 exp? 4. Jak zrobić że po zabiciu potworka wypadaja 1-4 itemy sposrod 10 ktore moga z niego wypaść i komputer sam je wylosuje (i że jest iles procent szans na to ze dany item wypadnie) Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 1. step GML global.hp=min(max(0,global.hp), global.maxhp); global.mana=min(max(0,global.mana), global.maxmana); if (alarm[0]=-1) { alarm[0]=room_speed; } alarm[0] GML global.hp +=1; global.mana +=1; Coś w ten deseń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 1.pętla lub alarmy 2.draw_text 3.zmienne i draw_text 4.random i instance_create Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 3. GML draw_sprite_ext(PasekExpa,0,20,20,global.exp/global.exp_wymagane,image_yscale,0,image_blend,image_alpha); draw_text(20,35, "Exp: " + string(global.exp) + "/" + string(global.exp_wymagane)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się