Cordoba Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Mam problem, otóż mam sobie obiekt, który odpowiada 10 sprite, no i jak zrobić tak, aby image_index odpowiadała nie wszystkim 10 sprite, ale tylko jednemu, bo jak ma sobie 10 sprite, to jak dam w create image_index=1 to każdamu spritowi zmienia się image_index na wartość 1, a ja chce ,aby zmieniała się wartość image_index na wartość 1 tylko określonemu spritowi, a tu kod sprite1.image_index=1 w przypadku sprite nie działa,a w przypadku obiektu tak, więc jak to zrobić tak, aby to działało.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Spróbuj z takim czymś: GML nazwasprita.image_index=tocochcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 a może powiesz w jaki sposób masz 10 sprite'ów w jednym obiekcie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 a tu kod sprite1.image_index=1 w przypadku sprite nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Nie ma 10 sprite w jednym obiekcie, tylko jeden obiekt ma porozmieszczany w liczbie 10 w roomie, a w kodzie mam, sprite_index= choose(spite1,sprite2, sprite3 itd.)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zmieniaj mu samo image_index, bez udziwnień. Image_index dotyczy aktualnego sprite_index. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 nom... każda instancja działa swoją drogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Skoro przez jeden obiekt jest rysowanych 10 sprite'ow, to zamiast podawac Im numer klatki z image_index, kazdemu daj osobna zmienna w ktorej bedziesz to przetrzymywac E:sry, zle zrozumialem twoje pokretne tlumaczenie problemu. Jak admin tu zajrzy moze usunac ten post. Bez odbioru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi