Skocz do zawartości

Bitamper


Rekomendowane odpowiedzi

Silnik pozwala zmienić tylko jeden parametr bitmapy i uczynić ją nieedytowalną i nie odtwarzalną.

Oczywiście dla osób z zewnątrz programista może otworzyć taką bitmapę w grze też dzięki temu silnikowi.

Przydatne gdy się ma już skończoną grafikę do gry, wtedy można wczytać ją tym skryptem i uczynić nieedytowalną.

 

Link: https://gmclan.org/up6286_3_Bitamper.html

 

 

Wymagane: aby skrypt zadziałał poprawnie w zmiennej par trzeba podać szerokość obrazka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw czy byłbyś tak samo cwany gdybyś nie wiedział że to zabezpieczenie polega na _zmianie jednego bitu (bajtu jak już) na pozycji 18_ ;)

 

1. Taki artykuł jest już na stronie.

2. Nie działa pod gm8.

3. Lepszym wyjściem by było zapełnić cały nagłówek prawie-losowymi liczbami, a niech se haxor szuka zależności. I zmienić rozszerzenie.

Teraz jak otwieram w XnViewie otrzymuję komunikat że "Windows Bitmap - wrong image size". Trzeba było zmieniać jeszcze pierwsze dwa bajty (sygnaturę), wtedy nawet format nie mógłby być ustalony i nie pisało by jak byk, w czym jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...