iczigo Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Silnik pozwala zmienić tylko jeden parametr bitmapy i uczynić ją nieedytowalną i nie odtwarzalną. Oczywiście dla osób z zewnątrz programista może otworzyć taką bitmapę w grze też dzięki temu silnikowi. Przydatne gdy się ma już skończoną grafikę do gry, wtedy można wczytać ją tym skryptem i uczynić nieedytowalną. Link: https://gmclan.org/up6286_3_Bitamper.html Wymagane: aby skrypt zadziałał poprawnie w zmiennej par trzeba podać szerokość obrazka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 A gdzie ten skrypt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Sory ale mam jakieś problemy z firefoxem już wcześniej dodawałem link i się nie dodał, ale teraz już jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Sadze że zmiana jednego bajtu w pliku na pozycji 18 nie jest aż tak skomplikowanie trudnym zabezpieczeniem którego nie dało by się złamać w klika s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Ale jest to parametr zależny od parametru na pozycji 19, 20 i 21. Kombinując z obejściem tego i próbą edytowania naruszyło by się też te parametry i obraz wyglądałby jak jakaś kupa pikseli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 I nic nie stoi na przeszkodzie, żeby urozmaicić ten szyfr np. przez dodanie losowości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Jestem ciekaw czy byłbyś tak samo cwany gdybyś nie wiedział że to zabezpieczenie polega na _zmianie jednego bitu (bajtu jak już) na pozycji 18_ ;) 1. Taki artykuł jest już na stronie. 2. Nie działa pod gm8. 3. Lepszym wyjściem by było zapełnić cały nagłówek prawie-losowymi liczbami, a niech se haxor szuka zależności. I zmienić rozszerzenie. Teraz jak otwieram w XnViewie otrzymuję komunikat że "Windows Bitmap - wrong image size". Trzeba było zmieniać jeszcze pierwsze dwa bajty (sygnaturę), wtedy nawet format nie mógłby być ustalony i nie pisało by jak byk, w czym jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się