TheMarcQ Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 po co robisz takie realistyczne cos? nie lepiej zrobic gre w stylu, ze klikasz na miasto,jedzie tam samochodzik, pojawiaja sie informacje o miescie itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 CO ?! W takim razie główną częścią gry powinny byc rebusy, nie wciskanie sprzęgła... Zrób na zwykłe strzałki i spację na ręczny, człowieku !!! Edit: albo tak, jak TheMarQ pisze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 No i jeszcze te rzężenie jak się za wcześnie puści sprzęgło przy wrzucaniu biegu Widzę, że ktoś się tu uczył jeździć ;). Ale dobrze, że przypomniałeś, tk1111111117 - musisz dorobić zaawansowany silnik dźwiękowy symulujący dźwięk ocierających się na granicy styku synchronizatorów. Ale wcześniej musisz zrobić, że taki zgrzyt powoduje wyskoczenie biegu a w efekcie potrzebę ponownego wrzucenia biegu i oczywiście synchro_hp-=0.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 czyli ogolnie: porwales sie czlowieku z motyka na slonce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Macie rację, w projekcie zrobię zwykłe sterowanie strzałkami, a to będę sobie dokańczał w wolnych chwilach dla przyjemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się