Skocz do zawartości

Animacja


Adriann

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem,uruchamiam animację ataku kodem:

 

GML
//Atak:

if keyboard_check(klawiszatak) && idzie=0

{sprite_index=spr_gracz_atak1;

mozeisc=0;

atak=1;}

else

{mozeisc=1

atak=0;

sprite_index=spr_gracz_stoi;}

 

ale pojawia się tylko 1szy sprites..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
//Atak:

if keyboard_check(klawiszatak) && idzie=0

{sprite_index=spr_gracz_atak1;

image_speed=0.5

mozeisc=0;

atak=1;}

else

{mozeisc=1

atak=0;

sprite_index=spr_gracz_stoi;}

 

 

Może dodaj image_speed?

Nie wiem czy to coś da ale...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem image_speed=0.5 ale bez tego też nie działa:<

EDIT:

Wiem

Miałem kod:

GML
if idzie=1 && atak=0 sprite_index=spr_gracz_idzie;

if idzie=0 sprite_index=spr_gracz_stoi;

 

zmieniłem na:

 

GML
if idzie=1 && atak=0 sprite_index=spr_gracz_idzie;

if idzie=0 && keyboard_check_released(vk_anykey) sprite_index=spr_gracz_stoi;

i śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...