Adriann Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Mam taki problem,uruchamiam animację ataku kodem: GML //Atak: if keyboard_check(klawiszatak) && idzie=0 {sprite_index=spr_gracz_atak1; mozeisc=0; atak=1;} else {mozeisc=1 atak=0; sprite_index=spr_gracz_stoi;} ale pojawia się tylko 1szy sprites.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 GML //Atak: if keyboard_check(klawiszatak) && idzie=0 {sprite_index=spr_gracz_atak1; image_speed=0.5 mozeisc=0; atak=1;} else {mozeisc=1 atak=0; sprite_index=spr_gracz_stoi;} Może dodaj image_speed? Nie wiem czy to coś da ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 pewnie masz gdzies, ze predkosc animacji = 0 gdy stoi, zmien to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 miałem image_speed=0.5 ale bez tego też nie działa:< EDIT: Wiem Miałem kod: GML if idzie=1 && atak=0 sprite_index=spr_gracz_idzie; if idzie=0 sprite_index=spr_gracz_stoi; zmieniłem na: GML if idzie=1 && atak=0 sprite_index=spr_gracz_idzie; if idzie=0 && keyboard_check_released(vk_anykey) sprite_index=spr_gracz_stoi; i śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się