Skocz do zawartości

przeszkody i film


enter11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

*a co do klucza i drzwi to zrób objekt klucz i daj mu w kolizji z graczem:

GML

global.klucz = 1

instance_destroy()

w obj_drzwi :

 

w create:

GML

global.klucz = 0

 

w kolizji z graczem: Błąd tu jest

GML

if global.klucz = 1

{

//dana czynność}

 

jak wstawić screena? kliknij w button "Wstaw obrazek" podczas pisania posta i wklej w wyświetlonym nowo oknie adres obrazka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się zrobić coś takiego jak mapa gry (wybór poziomów poprzez kliknięcie na obrazek)

1.Jak przejdę nowy poziom to się odblokowuję nowy.

2.Zmienia wielkość jak najadę myszkę na ten poziom

i jak myszka odejdzie robi się znowu taki sam.

3.To się zapisuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

Jeżeli na przykład przeszedłeś 2 poziom:

GML
poziom=2

Później po kliknięciu na np. 3 level na mapce:

GML
if poziom>2

{

room_goto_next()

}

2. W obiekcie poziomu w Evencie Mouse Enter:

GML
image_xscale=2 // pokombinuj z tą liczbą

image_yscale=2 // to samo</span>

3. Wystarczy zapis gry.

E: Mogą być błędy w nazwach funkcji zaraz poprawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...