kt1117 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Po to jest to forum, żeby sobie pomagać. Nie ma za co dziękować. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Ale to jest że jak się zderze z nim? I żeby bonus był np. 10 s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Ten kod co podałem to był, że obikt ginie po dotknięciu bohatera. A żeby był na 10s. dajesz w step: GML bonus-=1 Tam gdzie zdobywasz bonus: GML bonus=300// 30 fps* 10s.</span> I tam gdzie odbywa się akcja zmień GML if bonus=1 na: GML if bonus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Te 2 ostatnie nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zamiast sprawdzać czy bonus = 1, sprawdza czy jest true (czyli większe od 0.5). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 A ten temat będzie np ile dni. Bo dziśiaj nie chce mi się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Tematy się nie usuwają :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Jeszcze raz dziękuję umieszcze was w opisie gry kt1117 - dużymi literami MXQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Napewno sie ucieszą ;) A co co Ci chodzi z tym filmem w telewizorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Chodzi o zrobienie GIF-a z animacją. Przekonwertować film na GIF-a o rozmiarach telewizorka nie jest trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 coś z tą bombą nie tak. :crying: A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Z jaką bombą, o co ci chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Podeślij plik, może tak będzie łatwiej poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Jak się do niej zbliżam idzie w bok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Kod do bomby: GML if point_distance(x,y,gracz.x,gracz.y) < 15 //sprawdza dystans w pikselach od np.bomby do gracza (w tym wypadku 15) move_towards_point(gracz.x,y,5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 a żeby jak postać wychodzi poza ekran gry resetuje się poziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 W Evencie Room Outside: GML room_restart() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 A o kluczu napisałem if global.klucz = 1 } ale wyskakuje mi błąd Ktoś może nspidsć jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Jaki błąd wyskakuje? Jeżeli unkown variable to w Create daj: GML global.klucz = 0 lub zaznacz w Game Settings: Treat unitialize variable to 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 *a co do klucza i drzwi to zrób objekt klucz i daj mu w kolizji z graczem: GML global.klucz = 1 instance_destroy() w obj_drzwi : w create: GML global.klucz = 0 w kolizji z graczem: Błąd tu jest GML if global.klucz = 1 { //dana czynność} jak wstawić screena? kliknij w button "Wstaw obrazek" podczas pisania posta i wklej w wyświetlonym nowo oknie adres obrazka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 musisz zamknąć nawias "}" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 dodałem sprith na usunięcie drzwi i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Wystarczy: GML with (drzwi) instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Demo mojej gry jest gotowa ale większość ocen Myślę że już się nie opłaca jej kończyć. Bacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Dodaj do step kod: GML if speed=0 and place_free(x,y+1) y+5 Będzie lepiej działać. (Nie będzie się zacinać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Da się zrobić coś takiego jak mapa gry (wybór poziomów poprzez kliknięcie na obrazek) 1.Jak przejdę nowy poziom to się odblokowuję nowy. 2.Zmienia wielkość jak najadę myszkę na ten poziom i jak myszka odejdzie robi się znowu taki sam. 3.To się zapisuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 1. Jeżeli na przykład przeszedłeś 2 poziom: GML poziom=2 Później po kliknięciu na np. 3 level na mapce: GML if poziom>2 { room_goto_next() } 2. W obiekcie poziomu w Evencie Mouse Enter: GML image_xscale=2 // pokombinuj z tą liczbą image_yscale=2 // to samo</span> 3. Wystarczy zapis gry. E: Mogą być błędy w nazwach funkcji zaraz poprawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Może masz jakiś przykład tower defence . Zrobiłem już pathy , wieżczki itp. :lol: Nie wiem jak zrobić -życie -koszty -odbieranie pieniędzy za wieżyczkę -i zabieranie życia wrogowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Create: GML zycie=100 wiezyczka GML if global.pieniadze >= global.cenawiezyczki { // jakas akcja } Co do wroga GML { zycie- = 10 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Wróg- Będzie dla kąkretnego? np do tego co strzela Wieżyczka -ogólne pieniądze -zabieranie za coś -dodawanie za zniszczenie wroga -jeśli nie masz tyle pieniędzy nie możesz stawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się