Jeremiah Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam bardzo serdecznie ;) Aktualnie pracuję nad grą RPG z widokiem 2D z boku, lecz posiadającą głębię (obiekty mogą być bliżej, jak i dalej). Idzie mi naprawdę dobrze, zaprojektowałem całkiem niezły system ekwipunku i dialogów, ale chciałbym "pochwalić" się swoimi wątpliwościami w dziedzinie walki (z góry wiedziałem, że to ta rzecz sprawi mi najwięcej problemów ;D), które lepiej niż słowa wyjaśni poniższy komiks: Informacja dodatkowa: - broni i wyglądów postaci zapewne będzie sporo, dlatego bronie będą osobnymi obiektami "przylepionymi" do postaci, której animacja będzie zmieniać się w zależności od posiadanej broni (inaczej będzie wyglądała podczas uderzenia miecza, a inaczej strzału z łuku ;)) Chyba o niczym nie zapomniałem, prosiłbym o uwagi, rady i pomysły. Z góry dziękuję ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 ja bym proponował umiejętności dodać i manę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremiah Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Uch, niewiele mi to pomoże :P Przede wszystkim chciałbym poznać porady dotyczące zaprojektowania walki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Może styl walki ala Final Fantasy albo Pokemon itp RPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Grudnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 rob tak: masz miecz, masz hero i masz moba, kazdemu ustaw normalna maske do wykrywania obrazen Jak klikniesz spacje (na przyklad) to odpalasz u miecza animacje ataku, kiedy ona jest wlaczona to sprawdzasz, czy wykrywa kolizje z mobem jesli tak to ustawiasz sobie jakas pomocnicza zmienna na true zeby wiecej nie wykrywalo przy tym ataku i dawaj na false tą zmienną jak się atak skończy, of kors odejmuj hp jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 I mobowi odpal animację "oberwania" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Zrób planowanie zadawanych ataków i obron przed walką. W [] jest atak a () obrona POSTAĆ ŻABA (1) (9) (4) (26) (67) (17) (8) (2) [5] [8] [20] [82] [7] [12] [6] [1] Gdy postać [atakuje] atakiem 5 żaba aby sparować musi mieć (obronę) numer 5. Walka turowa oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremiah Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Dzięki wszystkim ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się