MXQ Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Mam problem. Objekt A podąża do punktu TargetX i do punktu TragetY. Jak zrobić, aby przy kolizji z drugim objektem A, który stoi na jego Targetach zatrzymywał się? Zrobiłem w evencie kolizji z objektem A: GML if other x = targetx if other y = targety targetx = x targety = y i jakoś się nie zatrzymuje ten objekt A tylko biega wokół drugiego objektu A. PS. Obiekty A są solid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 W step GML if(x=targetX)&&(y=targetY){ speed = 0; } else { move_towards_point(targetX,targetY,2); } a w kollizion evencie z oA takze na speed 0? Jak masz zrobiony system poruszania tym obiektem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 objekt się porusza przez move_towards_point obecnie nie mogę sprawdzić twojego kodu bo korzystam z innego komputera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Kod alwina nie zadziała, bo sprawdza twoją pozycję. Radziłbym coś takiego: GML if other.x=targetX and other.y=targetY { speed = 0; } else { move_towards_point(targetX,targetY,2); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się