szymeek Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam wszystkich mistrzów GM :P Chciałbym podzielić się z Wami moim (pierwszym) przykładem: https://gmclan.org/up3177_3_Niebo3D.html Pozwala on na uzyskanie efektu przesuwającego się tła, mniej więcej takiego, jak w kultowej platformówce Jazz Jackrabbit 2. Starałem się "skomentować" większość kodu, tak aby każdy mógł dostosować przykład do swoich potrzeb. Nie jest to zapewne żadna rewelacja w porównaniu z Waszymi przykładami, ale efekt jest dla mnie wystarczający. Zapewne wszystko dało się zrobić na 10 szybszych sposobów, ale ja starałem się tylko nie używać D3D. Na moim złomku udaje się uzyskać maksymalnie około 130FPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 fajnie to wygląda, ale fps dość mały (w końcu 512 wyświetlanych spritów to nie nic). daję 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Też daje 4,nawet fajny przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 ale ja starałem się tylko nie używać D3D. Moim zdaniem do takiego czegoś d3d jest i tak zupełnie niepotrzebne :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymeek Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Moim zdaniem do takiego czegoś d3d jest i tak zupełnie niepotrzebne :) . Dopóki nie doznałem "olśnienia", myślałem, że właśnie jest, ale jednak nie :) Dziękuję Wam za pozytywne oceny, to dodało mi chęci do dalszej pracy w GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Nom teraz ściągnąłem i uważam, że ładnie wygląda :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Szału nie ma, ale wygląda nie najgorzej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 no nie ma szału, zgadzam się, ale duży + za pomysł i ogólnie za całokształt. Przykład może się podobać, jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoNcEr Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Niezłe . Mam pytanie bo chciałbym wykorzystać w swojej grze- w tym przykładzie masz rozmiar rooma 640X480 a ja w swojej grze 1024x768 i nie mogę przerobić Twojego przykładu tak by było na całą tą rozdzielczość EDIT: P.S Dawno tu nie byłem ... Czemu każdy ma taki sam avatar z jakąś lalką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Bo Łosie skaczą 4 metry wzwyż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Fajnie wygląda i fps 60. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się