alwin Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Mam zmienne vspd i vspdMax (pr pionowa i max pr pionowa). I mając te zmienne oraz używając placeFree chciałbym uzyskać efekt upadku tzn kiedy spadamy i nasze vspd>vspdMax oraz kiedy walimy w podłożę- wtedy sprite_index zmienia sie na animację łamania kosci;) I cos mi nie wychodzi.. if!place_free(x, y+1) && vspd>=vspdMax{...} Dobrze to napisałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Tak tylko oddziel if od !, To będzie działało tylko dla solidnych podłóg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 OK poradziłem sobie. A jak zrobić aby animacja śmierci była powtórzona tylko raz? Teraz spadam z górki i się zabijam ale sprite_index jest powtarzany non stop.. animacja jest grana w petli. Edit- dałem radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się