Morti Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam Mam problem. Mam obiekt (palnik ) ma ustawioną niewidoczność i mam obiekt proch. Zrobiłem tak żeby palnik podążał za prochem a gdy go dotknie zamienia się w obiekt ogień. Tylko nie wiem czemu się czasami blokuje na obiekcie podłoża (solid) Co zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Pokaż przede wszystkim ten kod, wtedy zobaczę co jest zle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 no to zapalnik ma kod w step: GML move_towards_point(proh.x,proh.y,5) A podłoże o które blokuje się jest po prostu solid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Spróbuj pobawić się z maskami- daj zapalnikowi np o kształcie okręgu. Podłoże to równe tilesy np 32x32? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 pozbądź się solidów. solidy robią różne dziwne rzeczy związane z przemieszczaniem się obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 alwin No zapalnik i pod łoże to 32x32 Jaklub To jak w tedy zrobić grawitację?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 normalnie -.- po prostu zamiast place_free używasz place_meeting (ewentualnie jakiejś własnej funkcji), a w miejsce move_contact_solid wstawiasz move_contact_all albo samodzielnie napisany odpowiednik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Dzięki wszystkim :) Już rozwiązałem problem: wystarczyło tylko ustawić origin (czy jakoś tam) na 16 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się