Smo Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 HuderLord... nie wkurzaj się (przykład - po jaką cholerę xd).... bo.... w końcu się udało i wszystko działa! E: prawie... jak lecę do prawej krawędzi rooma to wszystko jest git, ale jak do lewej to jest jak wcześniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Wcale się nie wkurzam. Może w pojazd_rario pominąłeś event left. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smo Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ano... Sorki, gapa ze mnie :) Teraz wszystko jest git :psichix: E: 111 post! Juuuhuuu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Jak będziesz robić coś następnym razem to trzymaj gracza w 1 obiekcie a nie w 5, to ci wszytko ułatwi i przy okazji skróci czas tworzenia gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smo Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Próbowałem, i się cały czas coś zacinało... Np. zmiana sprita przy klikaniu w strzałki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Dlatego trzeba używać jednakowych masek do każdego sprita. Najlepiej prostokątnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 GM -a mam na pen Driv-ie, a tego dałem do oceny (jest tam też projekt na polski). Jak odzyskam, to looknę, bo teraz nie mogę tego nawet otworzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Boże... ile stron tematu tylko z powodu głupiego śledzenia obiektu przez view... po co sie pieprzycie z jakimś przypisywaniem obiektu? Wystarczy, że każdemu z obiektów sterowanych przez gracza dasz ten sam parent, a viewowi każesz śledzić ten właśnie obiekt parenta i masz po zabawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się