Skocz do zawartości

Zablokowane platformówka


Axlii

Rekomendowane odpowiedzi

Pokombinuj ze zmienną y. Tylko musisz dokładnie wyliczyć co do jednego piksela te zmienne uwzględniając położenie centerów w sprite'ach.

np.:

step dla platformy:

if y < obj_player.y

{

solid = false

}

else

{

solid = true

}

a w kolizji gracza z platformą:

if other.solid = true

{

tutaj wklej cały kod z tego eventa

}

Powinno zadziałać, a jakby coś było nie tak to dodaj lub odejmij od zmiennej y w stepie platformy jakąś wartość.

E: spóźniłem się :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...