Skocz do zawartości

Zablokowane erpeg i sojusznicy


Piedro

Rekomendowane odpowiedzi

Narysuj dwa sprity kół jedno większe drugie mniejsze i zrób z nich objekty których środek jest miejscu bohatera.

Następnie w kolizji sojusznika z dużym kołem zrób żeby podążał za bohaterem a w kolizji z małym speed=0.

E: pamparampa był szybszy - proszę o usunięcie posta, bo teraz on nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapisuj parędziesiąt ostatnich pozycji x, y i kierunku odwrócenia bohatera.

aktualizuj to tylko wtedy, gdy jego pozycja się zmienia.

dzięki temu będziesz mógł prosto zrobić sojusznika, który będzie na tej samej pozycji, co bohater parę klatek temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...