Piedro Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Witam ponownie. Mam problem z sojusznikami w erpegu i nie wiem jak zrobić aby poruszali sie za bohaterem w formie takiego "węża" jak w "Lunar: Silver Star Story Complete" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Jak ci chodzi o coś takiego ja w snake to tu masz przykład https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=69 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Narysuj dwa sprity kół jedno większe drugie mniejsze i zrób z nich objekty których środek jest miejscu bohatera. Następnie w kolizji sojusznika z dużym kołem zrób żeby podążał za bohaterem a w kolizji z małym speed=0. E: pamparampa był szybszy - proszę o usunięcie posta, bo teraz on nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 zapisuj parędziesiąt ostatnich pozycji x, y i kierunku odwrócenia bohatera. aktualizuj to tylko wtedy, gdy jego pozycja się zmienia. dzięki temu będziesz mógł prosto zrobić sojusznika, który będzie na tej samej pozycji, co bohater parę klatek temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 sorka ale żaden pomysł nie dał rady ale daliście mi do myślenia i sam do tego doszedłem Edit: wszysko działa thx za helpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 sorka ale żaden pomysł nie dał rady ale daliście mi do myślenia i sam do tego doszedłem mój jest sprawdzony, ale jeśli doszedłeś do tego inaczej, też ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi