Piedro Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Hbor i Vbor to odległości od x y postaci do brzegu, żeby się przesuwało. Ja zawsze tam wstawiam to, co w wview i hview to na pewno spowoduje, że postać będzie na środku viewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 niezależnie od wszystkiego :) jedyną przeszkodą jest koniec rooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smo Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Dobra, już sobie sam poradziłem :] A teraz kolejne pytanko. Mam 2 obiekty, jeden jest od razu i steruje się strzałkami, a drugi po wpisaniu kodu i steruje się WSAD'em. Tyle, że one nie mogą poruszać się jednocześnie... Albo jeden, albo drugi... Jak temu zaradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 GML if ( keyboard_check( vk_left ) && !keyboard_check( ord( 'A' ) ) ) // w lewo na strzałkach if ( keyboard_check( vk_right ) && !keyboard_check( ord( 'D' ) ) ) // w prawo na strzałkach if ( keyboard_check( vk_up ) && !keyboard_check( ord( 'W' ) ) ) // do góry na strzałkach if ( keyboard_check( vk_down ) && !keyboard_check( ord( 'S' ) ) ) // na dół na strzałkach if ( !keyboard_check( vk_left ) && keyboard_check( ord( 'A' ) ) ) // w lewo na WSADzie if ( !keyboard_check( vk_right ) && keyboard_check( ord( 'D' ) ) ) // w prawo na WSADzie if ( !keyboard_check( vk_up ) && keyboard_check( ord( 'W' ) ) ) // do góry na WSADzie if ( !keyboard_check( vk_down && keyboard_check( ord( 'S' ) ) ) // na dół na WSADzie</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smo Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Ale ja już mam kody na poruszanie się... Tyle, że albo porusza się obj2, albo obj3... Razem nie mogą... kod na strzałki : GML if place_free(x,y+1) {gravity = 0.5} else {gravity = 0} switch (keyboard_key) { case vk_left: if place_free(x-4,y) {x-=4} break; case vk_right: if place_free(x+4,y) {x+=4} break case vk_up: if ! place_free(x,y+1) then vspeed = -7; break; } Kod na WSAD : GML if place_free(x,y+1) {gravity = 0.5} else {gravity = 0} switch (keyboard_key) { case ord("A"): if place_free(x-4,y) {x-=4} break; case ord("D"): if place_free(x+4,y) {x+=4} break case ord("W"): if ! place_free(x,y+1) then vspeed = -7; break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Ah oto ci chodzi xD pisz zrozumialej, po tym: Tyle, że one nie mogą poruszać się jednocześnie... Albo jeden, albo drugi... Jak temu zaradzić? Wywnioskowałem że chcesz by ten instancje się ruszały osobno. Twój kod czyta ostatnio wciśnięty znak i na jego podstawie porusza odpowiednią instancją, logiczne jest to że ostatni znak może być tylko jeden, nie istnieją dwa ostatnie znaki. Więc w ten sposób nigdy nie zrobisz byś mógł poruszać obiema instancjami jednocześnie. Jak chcesz jednocześnie to musisz użyć keyboard_checków. Tyle że z nimi będziesz mógł chodzić na ukosy a tobie pewnie zależy by nie można było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smo Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 No raczej nie o to mi chodzi, żeby na ukos było :/ No dobra, trudno. Próbowałem zrobić coś jakby oszukane multi (^_^) ale się nie udało... Oszukane, bo żeby było multi, trzeba znać cheaty :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się