michu86 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 wie moze ktos jak zrobic zeby po wcisnieciu danego przycisku dwa obiekty polaczyly sie ze soba i byly w stalej obleglosci od siebie a po wcisnieciu innego rozdzielily sie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 14 Października 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 GML if( merged ) { x = obiekt2.x +200; y = obiekt2.y - 20; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu86 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 nie dziala :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Chcesz żeby się też razem obracały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu86 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 dobrze by bylo ;) , chcial bym zrobic cos na zasadzie ciagnika z przyczepa, tak zeby mogly sie laczyc i rozlaczac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 GML x2 = x + lengthdir_x(odleglosc_pomiedzy_originami, image_angle); y2 = y + lengthdir_y(odleglosc_pomiedzy_originami, image_angle); image_angle2 = image_angle; Odległość możesz policzyć np. w momencie, gdy 2 obiekty się "stykają", ale możesz też wsadzić jakąś stałą, jak tam chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się