Skocz do zawartości

Fizyka książkowa


raVVal

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli chcesz zeby obiekt spadal to:

GML
//step p

gravity=1;

Po prostu :P

 

Zatrzymywania <wzgledem tego twojego "stolu"> okreslisz podobnie:

GML
//collision stol

gravity=0;

 

To jest to co ci kazdy moze napisac. Zeby sklecic jakis ladny "physic engine" tzeba wile wiecej pracy.

Polecam Ci liczne przyklady ktore mozesz znalezc na gm'clanie i yoyo games. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba bylo tak ze jak cialo spada to energia kinetyczna wzrasta(Ek) a energia potencjalna maleje(Ep).

 

Jesli podzucimy olowek "czy cos tam" to:

Ek rosnie

Ep maleje

 

Kulminacyjny punkt(V=0):

Ek=0

Ep=max

 

No i wzory:

Ek=(m x V2):2

Ep=M x G x H

 

G=przysp.ziemskie

H=wysokosc

M=masa

V=predkosc

 

Mysle ze powinines na to zwazyc robiac silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...