DobryZiom Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Witam. Wie ktoś może czemu to nie działa? GML o = object_add() object_set_parent(obj[wszystkie],p_Krzaki); ?? Objekt się tworzy itp itd... działają depth itp, a parent nie działa :/ w objekcie parent daje kolizje z graczem itp i nic nie wykrywa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 nie mam przy sobie GM -a więc nie sprawdze, ale nie używasz zmiennej o, która jest ID obiektu. masz za to obj[wszystkie]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 faktycznie :P Zapomiałem zmienić...ale w kodzie mam właśnie tak :D GML o = object_add() object_set_parent(o,p_Krzaki); zminiłem aby wam się łatwiej czytało :] To nie działa ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Musi działać, dodaj debug message i sprawdź w debug mode czy ci w drugiej linice napisze p_Krzaki. Jak tak to błąd jest gdzie indziej. GML o = object_add(); object_set_parent( o, p_Krzaki ); show_debug_message( string( object_get_name( o ) ) ); show_debug_message( string( object_get_name( object_get_parent( o ) ) ) ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się