Lechu4444 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Jak pominąć id w instance_nearest? Chodzi o to że mam listę która przechowuje id obiektu z którymi kolidował obiekt i zastanawiam się jak zrobić aby obiekt poszedł do następnego obiektu o tej samej nazwie. myślałem też o stworzeniu path który by łączył dane punkty ale nie chciałbym go robić od razu, bo w grze chce zrobić edytor plansz. więc jak usunąć z funkcji instance_nearest obiekty które mam na liście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 W sumie nie jestem pewien, ale być może jeżeli dezaktywujesz najbliższy obiekt to w następnym wyszukiwaniu już go nie uwzględni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Możesz napisać sobie własną funkcję instance_nearest która przy użyciu with(obiekt) przegląda wszystkie obiekty obiekt i sprawdza odległości do nich tylko jeśli idjest różne od jakiejś wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 12 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 A jakim poleceniem przeglądać wartości na liście, bo wczoraj tego szukałem i nie mogłem znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 ds_list_find_value(id,pos) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się