krzysio664 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Hejka, Czy można zrobić taki przykład ładowania: w jednym obiekcie dać dodawanie wszystkich spritów (add_sprite) w roomie ładowanie, a w osobnych tylko draw'y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Ta, GML global.sprite = sprite_add() A potemGML draw_sprite(global.sprite) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysio664 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 i tak wszystkie obiekty osobno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Pewnie, jeden obiekt ma: GML global.sprite_lol=sprite_add global.sprite_rotfl=sprite_add ... a ten co potrzebuje na przykład sprita sprite_lol GML draw_sprite(global.sprite_lol) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jak masz nazwane sprity np. sprite1,sprite2,sprite3, to mozesz ladowac je pętlą for, i dodawać do tablicy :) Dzięki temu możesz też zrobić pasek ładowania :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysio664 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi